czwartek, 25 grudnia 2014

"Tylko jeden taki dzień ...."


"Jest taki dzień, bardzo ciepły, choć grudniowy 
Dzień, zwykły dzień, w którym gasną wszelkie spory 
Jest taki dzień, w którym radość wita wszystkich
Dzień, który już każdy z nas zna od kołyski"


Zacznę od wspaniałych życzeń !
Życzę wszystkim pieskom smacznych kostek i innych smakołyczków...Dobrych resztek ze stołu i tego co najlepsze .A innym "ludziom"  wesołych świąt i radosnych spotkań ! 
Ciepłych życzeń od innych . I najsmaczniejszych potraw jakie tylko są na Bożonarodzeniowym 
stole :)
Oraz Szczęśliwego 2015 roku !

***
Bardzo mi się podoba to zdjęcie ♥

Dziękuje że zwróciliście uwagę na tło już zmienione i powinno być dobrze .
A oto kolejne zdjęcia z albumu Luki :)



 Serdecznie pozdrawiam i całuję ♥
Daria i Luka :*
[oto bombka z fabryki bombek x) ]



5 komentarzy:

  1. Super fotki!
    Zapraszamy do nas :*
    http://psie-lapy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia:)
    Mamy nadzieję, że święta mijają wam dobrze:)
    Zapraszamy do nas:)
    przyjaciel-york-terrier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia mnie zauroczyły ;) Jestem na twoim blogu po raz pierwszy bardzo mi przypadł do gusty, oczywiście obserwuję <3 Nooo, święta się już skończyły ale i tak dziękuję za życzenia :P Śliczny wygląd bloga :)
    Pozdrawiamy W&K
    swiat-oczami-knapika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również życzę Ci Szczęśliwego Nowego Roku!!! Nagłówek i tło są śliczne :) Pozdrawiam: http://zpamietnikaschroniskowegozwierzaka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz , on bardzo motywuje i pomaga . Zostaw link do swojego bloga postaram zajrzeć !