poniedziałek, 15 grudnia 2014

Błoto kontra Śnieg

Cześć! Odnalazłam problem i już nie zrobię błędów :)
To zdjątko nie jest z niedawna, o nie :)
Dobrze. Pragnę poruszyć temat : BŁOTO ?!
Tak , pewnie u was też śniegu niema a za to znajduje się BŁOTO! Najbardziej nie lubię gdy idę z Luksią na spacerek a ona ma po nim czarne łapki, brudne i nie dość , że mokre to też wszystko brudzą!
Co prawda mam jeszcze buciki ale :
*przemakają
*podziurawiły się
*rzepa już się tak dobrze nie trzyma
Nie mam pojęcia czy u was jest też BŁOTO ..Choć  w radiu mówią o tym ,że w niektórych zakątkach Polski jest ŚNIEG !

To zdjęcie śpiącej Luksi :) Kiedy pisałam "list do Św.Mikołaja" poprosiłam też o kurteczkę dla mojego psiaka. Niestety zapomniałam o butach... Myślę ,że Św. Mikołaj wie o tym i mi je podaruje !
A oto jeszcze 2 foto mego kundelka :)
Taka jestem śpiąca , że aż was połknę :)



Mrrry ...Jak ciepło ... ;p
 Na dziś to tyle! Zapraszam was do komentowania i klikania Dołącz do nas :)
Piąteczki ....D&L


2 komentarze:

  1. Świetny post! U nas także błoto :(.

    H&F

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas dziś cały dzień pada deszcz :(
    Jaki słodziak z Luki

    Pozdrawiamy Ola&Luna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz , on bardzo motywuje i pomaga . Zostaw link do swojego bloga postaram zajrzeć !