wtorek, 23 grudnia 2014

Porządki !

Wszystko sprzątamy ! Nawet blog ma nowy wygląd ...Półki czyste , ścierka dotknęła nawet te nigdy nie myte . Ale już po wszystkim ! Jak jest to jest ..Mam zdjęcie pierniczków !
Niestety jest to tylko jedne zdjęcie . Nie kusi mnie do wstawienia drugiego :)
Dzisiaj zrobiłam dużo zdjęć , więc podzielę się nimi .
Dużo roboty dziś mamy ! Robię wafelki , mmmm . :)
Myślę że świeta się wam udadzą ! Dziękuje za 5-ciu obserwatorów ! Proszę o komentowanie i inne uwagi jakie macie co do mojego bloga . PS Nie obrażę się :)
Dzisiejsze zdjecia będą ładniejsze iz robiłam je innym aparatem . Canonem :P
Kiedy pomagałam mamie w prasowaniu Pani Luka jak zawsze się wprosiła . 
Przepraszam czy tu jest to cieplutkie miejsce ? Ach tak ! Proszę zabrac z tąd tą bluzkę teraz moja kolej ! :)



Kolejne zdjęcia to są m.n. te z nagłówka . Mój piechol chyba pierwszy raz popatrzył na aparat ! W dodatku niie uciekala ! W Boze Narodzenie faktycznie zdarzają się cuda ! ☺




Mam nadzieję , że w innych postach ukarzą się podobne lub lepsze zdjęcia ☻
Pozdrawiamy i Wesołych Świąt !
D&L






3 komentarze:

  1. Wygląd śliczny :) Wesołych Świąt ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny wygląd tylko trochę te tło przeszkadza w czytaniu. Jesteśmy tu pierwszy raz i na pewno nie ostatni! :)
    Pozdrawiamy i życzymy WESOŁYCH ŚWIĄT
    Ala i Luna

    swiatoczamiluny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świat! Mam nadzieję, że zobaczymy się w styczniu :).
    Cudne zdjęcia, cieszę się że twój blog zaczyna dobrze funkcjonować, a i wygląd prześliczny! ♥♥♥

    H&F

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz , on bardzo motywuje i pomaga . Zostaw link do swojego bloga postaram zajrzeć !