sobota, 28 listopada 2015

Nie lubimy kurtek .

Hejka ! Nie lubimy kurtek odnosi się do tego , że nie nie lubimy zimy ! Po prostu nie lubimy nosić kurtek - szczególnie Luka , która całkiem z nich zrezygnowała . Ja kocham swoje płaszczyki , ale tylko w wersji krótkiej.
Na początek pragnę wam przedstawić już 3 z tej dynastii chomika !
Jest to bezimienna dziewczynka.
Możecie w komentarzach podsyłać imiona .

Jeśli będziecie zainteresowani jej losami , zachowaniem itp. to pytać :)
Teraz Luka .jej oczka zaczęły coraz bardziej zdrowieć . Po codziennej pielęgnacji widać efekty.
Niestety jak można zobaczyć na zdjęciu poniżej jedno oko jest ładne , a drugie chore.
Być może różnicy teraz za bardzo nie widać , ale wcześniej była ona widoczna . Teraz po wizycie weterynaryjnej oczy są czyszczone 3 razy dziennie .
Ale mamy się dobrze .

Luka parę tygodni temu została ostrzyżona , więc teraz na dworze strasznie się trzęsie !
Mam nadzieję , że do zimy podrosną jej włoski . Z jednej strony cieszę się z tej zmiany . Wygląda teraz drobnie i słodko . Różne pozostałości po liściach i inne nie przyklejają jej się do nóg .
Luksia od przybycia chomika do domu (środa) nawet przechodząc obok musi "psiknąć" lub pogapić się na gryzonia . W chwili kiedy chomik zajmuje się swoim terytorium , czyli coś tam kopie , nosi trawę , Luka musi warknąć lub wydać odgłos :)
Na koniec kilka fotek .





Pozdrawiamy D&L

3 komentarze:

  1. Bardzo ładny i schludny blog :)
    Ojenyojeny! W swoim życiu miałam chyba z 4 albo 5 chomików. Dorosłam i nie potrzebuję tych zwierząt u siebie, tak jak kiedyś, ale nadal mam do nich ogromny sentyment. Pogłaszcz swojego ode mnie :)
    Luka jest taka ładna, aż chciałoby się ją zjeść! Ściskam tylko kciuki za jej oczka, mam nadzieję, że szybko wróci do pełni sił.
    Zima jest taka depresyjna. Tak szybko robi się ciemno, że nie ma gdzie wyjść, nie ma o robić, najchętniej przeleżałoby się cały dzień w łóżku ;) Ale śnieg kocham. I święta. Kto nie kocha świąt, heloł? :D
    Pozdrawiam i ściskam mocno, zapraszam do nas na http://czarnekudelki.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zycze zdrowia dla Luny i jej oczek, mam nadzieje ze wszystko bedzie dobrze. A co do chomika to słodki, ale jakos nie przepadam za tymi zwierzetami

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowiej psinko! Jestem tu pierwszy raz i z chęcią będę wpadać regularnie oraz obserwować :) Świetny blog, musi być wszystko dobrze :)
    Pozdrawiamy!
    bibiblogdog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz , on bardzo motywuje i pomaga . Zostaw link do swojego bloga postaram zajrzeć !