czwartek, 8 stycznia 2015

Wiskunek ....:]

Siemanko ! :p
Dzisiaj było się niezbyt dobrze ...
Moja Luka dostała zapalenia uszu.....:( Poszłam z koleżanka mi na wędrówkę /bez psa/ . Kiedy dzwoniłam na domofon aby wejść do domku, iż nie miałam ze sobą kluczy.... Dzwonię i dzwonię ...Niema nikogo ... A tak zimno ! Więc dzwonię do mamki :0 Halo Gdzie jesteście .
Daria my byłyśmy u weterynarza już wracamy...
W domku się okazałe , że gdy mama głaskała Lukę za uchem , spostrzegło brud...Fuj...Patrzy a tam coś jak błoto ! I od razu , siuppppp do weterynarza . I wyszło co wyszło. Dostała kropelki do ucha i teraz cały czas trzącha głową jak do tańca.
To 2 zdjęcia z pielęgnacji uszek. Musimy co jakiś czas czyścić je , nawet wyrywać brudy z włosami !

Dialog do 2 zdjęcia:
-Moje biedne uszko !!To ten 
badyl z wacikiem mi robi !
Ałłłłłł ! :(
Rzadko kiedy wychodzę z nią na dłuższe spacery. Ostatnio udało mi się z nią pójść . nie wzięłam aparatu , bo bez sensu brać na każdy spacer kamerę ... Prawda ?
Mam tu kilka zdjęć z innych spacerów i z domu także , daję wam oglądalność . :]







Tylko takie zdjęcia do dyspozycji....Jest ich o wiele więcej ! Ale kto chce oglądać ok . 20 zdjęć !?
Jedno zdjęcie w łóżku z dzisiaj . A ten spacer to uffff.........! 2 TYGODNIE TEMU ?!
A jeszcze prosidełko obiadowe :)
Myślę , że na dziś to tyle....Mamy zamiar popracować nad *slalomem , lecz nie wiem jak zacząć...
Macie jakieś pomysły ?
Ostatnio próbowałam ją uczyć * pomachaj , szło ..cąłkiem...całkiem... ale nie mam czasu na sztuczki :'(

Dziękuję za 15 OBSERWATORÓW !
Buziaki , całuski i inne dobre rzeczy :
Daria z Luką ☺


8 komentarzy:

  1. Biedna Luka, obie wracajcie do zdrowia!
    Gratuluje 15 obserwatorów! :)

    H&F

    OdpowiedzUsuń
  2. Biedna Luka, niech zdrowieje! :). Fajnie ze dbasz o psie łapki w zimę i zakladasz jej buciki :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj biedna Luka :( Oby szybko wyzdrowiała! Lunka też raz miała podobnie, nawet kilka razy, bo ma alergie. Co do sztuczek to, żeby pies nauczył się slalomu to chyba pies musi umieć targetować, ale nie jestem pewna. Macie buciki? Jak Luka na nie zareagowała?
    Pozdrawiamy
    Ala i Luna

    OdpowiedzUsuń
  4. Biedna psina :( Życzę szybkiego powrotu do zdrowia i gratuluje obserwatorów. Pozdrawiam: http://zpamietnikaschroniskowegozwierzaka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Biedna :( Zdrówka dla Luśki! :*
    Co do slalomu, to najpierw naucz ja przechodzenia pod nogą, wystarczy, że pokażesz smakołyka i zachęcisz ją do przejścia. Na pewno się jej uda, to bardzo łatwa sztuczka :) Moje nauczyły się w ten sposób :D
    Pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Biedaczka, współczuję :'( nie ma nic gorszego niż chory i smutny pies, zdrówka, kochana!
    Gratuluję obserwatorów, świetny wygląd bloga :)

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mała biedaczyna ;( Spokojnie, psiaki szybko zdrowieją! Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://pusia-i-ja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Biedna psinka :( Zdrówka :)
    Ale słodko wygląda w tych bucikach :)

    Pozdrawiamy Ola&Luna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz , on bardzo motywuje i pomaga . Zostaw link do swojego bloga postaram zajrzeć !